Karolina Kawska
Nową funkcję Head of Customer Success Karolina Kawska objęła oficjalnie z początkiem czerwca. Pokieruje zintegrowanym teamem social media i performance, w ramach nowo utworzonego, interdyscyplinarnego zespołu specjalistów Tigers.
Tigers to jedna z najdynamiczniej rozwijających się organizacji na rynku agencji marketingowych w Polsce, gdzie od marca 2020 roku Kawska rozwijała zespół social media.
Karolina Kawska w przeszłości pracowała jako prezenterka radiowa i telewizyjna, a w 2012 roku dołączyła do agencji PR Media Forum, gdzie zarządzała zespołem oraz prowadziła projekty głównie w obszarze PR korporacyjnego i zarządzania kryzysowego. W 2018 roku jako PR Manager platformy Storytel uczestniczyła w kreowaniu i realizacji wielokrotnie nagradzanych kampanii promocyjnych. Z Tigers była związana przez 3 lata od 2015 r. jako Head of PR, zaś w okresie marzec 2020 - maj 2021 pełniła funkcję Head of Social Media.
Źródło: Tigers
08.06.2021
Tagi: Karolina Kawska, Head of Customer Success