Jarosław Czujak
Z początkiem kwietnia Jarosław Czujak obejmie stanowisko dyrektora zarządzającego Domu Kreatywnego Contentu BrandTime, wchodzącego w skład 38Group. Doświadczenie zdobywane podczas wieloletniej pracy z największymi graczami rynku mediowego w Polsce przekuje w zarządzanie firmą, która w ostatnich miesiącach pod jego okiem przeszła restrukturyzację, rebranding i pozyskała nowych klientów takich jak Carrefour, OBI, Tikkurila czy Bank BNP Paribas.
Odpowiadać będzie za budowanie strategii contentowych dla klientów i zarządzanie współpracą z mediami, zespołami produkcyjnymi oraz domami mediowymi.
Doświadczenie zawodowe przed dołączeniem do BrandTime Jarosław Czujak zdobywał, pracując w Deloitte Audyt. Odpowiadał tam za dział audytu mediów w Polsce i CEE. Wcześniej przez 11 lat był związany z Grupą TVN, m.in. jako Zastępca Dyrektora Działu Sprzedaży odpowiadał za rozwój sprzedaży specjalnej, produkcję programów, lokowanie produktów oraz eventy.
Źródło: BrandTime
31.03.2021
Tagi: Jarosław Czujak, dyrektor zarządzający