BIK Serwis finalizuje przejęcie firmy Punkta i wchodzi w omnichannel

Wraz z przejęciem firmy Punkta, popularnej w Polsce porównywarki ubezpieczeń, BIK rozpoczyna budowę wielokanałowego modelu sprzedaży polis w segmencie detalicznym.
BIK Serwis jest dystrybutorem ubezpieczeń. Przez ostatnie dwadzieścia lat zajmował się serwisem dla klientów korporacyjnych zainteresowanych ubezpieczeniami komunikacyjnymi. Od roku buduje ogólnopolską sieć agencyjną oferując partnerom wsparcie technologiczne oraz autorskie produkty ubezpieczeniowe.
Przejęcie firmy Punkta wzmacnia pozycję BIK w tym segmencie rynku. Wzbogaca też samą ofertę BIK dla konsumentów, dzięki dostępowi do nowych kategorii produktowych oraz wielokanałowych możliwości serwisowych.
- Wraz z pozyskaną bazą i marką, możliwościami marketingowymi oraz technologiami, którymi dysponujemy, inwestycja w Punkta przyspieszy realizację strategii detalicznej BIK. Jej celem jest stworzenie klientom możliwości kupowania usług przez wiele kanałów, czyli online, telefonicznie, czy bezpośrednio u agentów - mówi Michał Daniluk, dyrektor zarządzający, członek Zarządu BIK Serwis.
Z badań BIK wynika, że dynamicznie rośnie liczba konsumentów, którzy - ze względu na większą wygodę oraz oszczędności - coraz częściej decydują się kupować ubezpieczenia przez Internet. Uruchomiona w 2015 roku Punkta (dawniej mFind) szybko stała się jednym z głównych graczy na swoim rynku, oferując konsumentom możliwość intuicyjnego wyszukiwania, porównywania i kupowania online produktów ubezpieczeniowych. Model biznesowy, oparty o content marketing i edukacyjną funkcję Akademii mFind, doprowadził do zbudowania serwisu generującego ponad 500 000 odsłon miesięcznie.
To kolejna akwizycja BIK po niedawnym przejęciu działalność April International SA w Europie Środkowo-Wschodniej.
Źródło: BIK Serwis
11.02.2021
Tagi: firma Punkta, przejęcie