QBusiness.plReNews.plKontakt Spotkania biznesowe Polityka cookies Polityka prywatności Newsletter Reklama O nas
QBusiness.pl
SPOTKANIA BIZNESOWE
Szukaj 

Serwis Ceneo.pl ogłosił Ranking Zaufanych Sklepów 2020

wykres


Ranking Zaufanych Sklepów Ceneo.pl to jeden z najstarszych rankingów sklepów internetowych w Polsce. Tworzony jest na podstawie kilku milionów ankiet, które w ciągu ostatniego roku wypełnili klienci sklepów internetowych. Opinie są wystawiane w ramach Programu Zaufanych Opinii Ceneo, który działa już 11 lat i jest najwiarygodniejszym źródłem wiedzy na temat sklepów internetowych, sprzedawców i firm kurierskich.


Przez ponad 11 lat klienci wystawili już ponad 20 milionów opinii poprzedzonych zakupami. Dzięki temu Ranking Zaufanych Sklepów Ceneo.pl to gwarancja, że nagrody wręczane w 15 kategoriach, trafiają do najbardziej rzetelnych i profesjonalnych firm z branży e-commerce.


W tegorocznej edycji rankingu internauci oceniali sklepy z 15 kategorii, oto zwycięzcy:


Budowa i ogród: e-metalowiec.com

Dla dziecka: bajkolandia.sklep2.pl

Dom i wnętrze: nakrywamy.pl

Hobby i zwierzęta: fera.pl

Kultura i rozrywka: TaniaKsiazka.pl

Moda i dodatki: zegarownia.pl

Motoryzacja: strefakierowcy.pl

Sprzęt Rtv i Agd: neonet.pl

Styl życia: sport2002.pl

Technologia: eukasa.pl

Uroda i zdrowie: notino.pl

Debiut na Ceneo: cocopanda.pl

Kup Teraz: manada.pl

Dostawcy: InPost

Wybór użytkownika: zooart.com.pl


Rankingowi Ceneo.pl towarzyszyło przeprowadzone we wrześniu 2020 badanie z którego wynika, że aż 95% ankietowanych chociaż raz dokonało zakupów w sklepach internetowych w czasie pandemii. Najczęściej wybieranymi kategoriami produktów był sprzęt RTV (26%), uroda (25%) oraz zdrowie (21%). Niemal co drugi (44%) ankietowany nie był w stanie jednoznacznie stwierdzić czy ceny produktów w czasie pandemii zwiększyły się. Na 4.34, w pięciostopniowej skali, ankietowani ocenili dostępność produktów w sklepach internetowych. Ponad połowa ankietowanych przyznała, że sklepy wydłużyły czas realizacji zamówień, ale według ⅓ tylko podczas pierwszych tygodni narodowej kwarantanny. Ponad połowa klientów biorących udział w badaniu za zakupy zapłaciła kodem BLIK, na kolejnym miejscu znalazł się przelew bankowy i płatność kartą. Przed pandemią ponad połowa kupujących jako metodę dostawy wybierała paczkomat, kolejnym wyborem była dostawa przez kuriera. Pandemia praktycznie nie zmieniła tych preferencji.


Źródło: Ceneo.pl

16.10.2020


Tagi: ranking sklepów internetowych


SPOTKANIA BIZNESOWE

ZARZĄDZANIE ZADANIAMI - APLIKACJA

giełda

PlanRadar wchodzi na polski rynek. Aplikacja pozwala na zdalne, a jednocześnie...

PLATFORMA AUKCYJNA SAMOCHODÓW

giełda

Rozmowa z Przemysławem Krzeszowskim oraz Piotrem Wawrzynów o tym...

BIK PARK WROCŁAW I

giełda

Najnowsza inwestycja Biura Inwestycji Kapitałowych wchodzi w ostatni etap realizacji...

WROCŁAWSKIE PARKI BIZNESU

giełda

Coraz intensywniejsza rozbudowa miast, potrzeba bezproblemowego...

KINNARPS - MEBLE

foto

Zadanie, które Galderma Polska powierzyła firmie Kinnarps dotyczyło zaprojektowania...

WROCŁAWSKIE CENTRUM LOGISTYCZNE

Wrocławskie Centrum Logistyczne oferuje do wynajęcia powierzchnie magazynowe...


Wrocławskie Centrum Logistyczne wynajmie powierzchnię w biurowcu...

NIERUCHOMOŚCI - FIRMA DORADCZA

giełda

Na stronie Industrial.pl ­udostępniono pierwszy w Polsce Kalkulator Specjalnych Stref...


giełda

Cushman & Wakefield (NYSE: CWK) jest wiodącą na świecie firmą doradczą świadczącą usługi na rynku nieruchomości...