Sarantis przejmuje markę Luksja w Polsce

Grupa Sarantis zakupiła polską markę kosmetyczną LUKSJA z kategorii produktów higieny osobistej.
W ramach przejęcia marki, Grupa Sarantis nabyła znak towarowy LUKSJA, który do tej pory należał do spółki PZ Cussons Plc. Transakcja podlega obecnie zatwierdzeniu przez instytucje antymonopolowe.
LUKSJA to wielokrotnie nagradzana marka kosmetyków do mycia i pielęgnacji ciała, szczycąca się 30-letnią historią obecności na polskim rynku. LUKSJA zajmuje wiodącą pozycję w kategorii mydeł w kostkach, mydeł w płynie, produktów do mycia rąk i płynów do kąpieli.
Uznanie na rynku marka zawdzięcza przede wszystkim wysokiej jakości swoich produktów, ich unikalnym formułom, a także ciągłemu rozwojowi nowych artykułów odpowiadających potrzebom i trendom konsumenckim.
Wierzymy, że kolejna marka w kategorii produktów do higieny osobistej pozwoli ugruntować naszą wiodącą pozycję na rynku oraz umożliwi dalszy rozwój Grupy w kontekście produktów kosmetycznych. Dołożymy wszelkich starań, aby LUKSJA, jako jedna z najcenniejszych polskich marek, jeszcze bardziej umocniła swoją pozycję rynkową.
Wartość sprzedaży produktów LUKSJI w roku 2018 wyniosła 16 mln EUR.
Źródło: Grupa Sarantis
11.09.2019
Tagi: marka, Luksja, przejęcie