Gothaer zmienił się w Wiener
Po trzech miesiącach od ogłoszenia nowej marki, Gothaer TU S.A. oficjalnie przyjęło nazwę Wiener Towarzystwo Ubezpieczeń Spółka Akcyjna Vienna Insurance Group. Nowy wizerunek spółki w pełni oddaje ducha nowoczesnego towarzystwa ubezpieczeń, które zmienia się, by lepiej odpowiadać na potrzeby i styl życia współczesnych konsumentów.
5 lipca 2019 r., po formalnej rejestracji nazwy w Krajowym Rejestrze Sądowym, na rynku ubezpieczeniowym zagościła nowa marka – Wiener. To nowe oblicze zakładu ubezpieczeń – Gothaer TU S.A., które ma eksponować jego przynależność do Vienna Insurance Group i nawiązywać do austriackich korzeni spółki-matki. Pod szyldem Wiener obecny w Polsce od blisko 30 lat ubezpieczyciel zamierza nadal koncentrować się na dostarczaniu elastycznych rozwiązań dla swoich partnerów biznesowych i Klientów.
Zmiana marki następuje w szczytowym okresie rozwoju firmy. Dla rynku ubezpieczeniowego 2019 rok można śmiało określić czasem marki Wiener. Firma na początku roku pozyskała nowego inwestora, zaraportowała rekordowe wyniki finansowe, a obecnie – uzyskała nowy, energetyczny wizerunek.
- Historia naszego towarzystwa ubezpieczeń przypomina bieg sztafetowy. Mimo że po drodze zmieniamy barwy, to nasze wartości pozostają niezmienne. Stały jest też trend – wciąż przyspieszamy i rośniemy w siłę. Kolejne okrążenie zaczynamy pod marką Wiener, w kolorach której biegnie znakomity zespół kompetentnych i doświadczonych ekspertów. To oni są źródłem energii, która wypełnia naszą firmę – mówi Anna Włodarczyk-Moczkowska, prezes zarządu Wiener TU S.A. Vienna Insurance Group.
Źródło: Vienna Insurance Group
08.07.2019
Tagi: Gothaer, rebranding, Wiener