Anna Seroczyńska
Anna Seroczyńska objęła nowo utworzone stanowisko Head of Marketing w Lloyd Group, w skład której wchodzą trzy marki – Lloyd Properties, Buy & Rent oraz Rent like home. Nowa szefowa marketingu jest odpowiedzialna za stworzenie i implementację strategii marketingowej oraz reklamowej, współpracę z partnerami biznesowymi, a także bezpośredni nadzór nad działaniami z obszaru komunikacji marek.
Anna Seroczyńska posiada ponad 20-letnie doświadczenie w branży komunikacji marketingowej. Jako dyrektor kreatywna przez wiele lat rozwijała kompetencje strategiczne oraz realizowała projekty dla marek z sektora real estate, m.in. Orco (Złota 44), Atlas Estates, Ebejot, Red Development, Ancona, Soho i SMG Deutschland.
Utworzenie nowego stanowiska jest efektem dynamicznego rozwoju całej Grupy, na którą składają się trzy spółki, pięć oddziałów ogólnopolskich oraz niemal 100-osobowy zespół. Lloyd Group w lutym 2019 r. zrobi kolejny milowy krok w swojej historii, przenosząc się do nowego biura w przedwojennej kamienicy przy Placu za warszawską Halą Koszyki.
Źródło: Lloyd Group
14.01.2019
Tagi: Anna Seroczyńska, Head of Marketing