QBusiness.plReNews.plKontakt Spotkania biznesowe Polityka cookies Partnerzy Newsletter Reklama O nas
QBusiness.pl
SPOTKANIA BIZNESOWE
Szukaj 

O NAS

OFERTA

NEWSLETTER

SPOTKANIA

KONTAKT

Partnerzy:
Wrocław
BCC
WCL DFG
DIG
Dolnośląska
Izba
Gospodarcza
stowarzyszenie
Stowarzyszenie
Przewoźników
Drogowych
Ślęza MRN

Beiersdorf kontynuuje ścieżkę wzrostu

wykres


Po trzech kwartałach bieżącego roku Grupa Beiersdorf wypracowała przychody na poziomie 5,402 mld euro, co oznacza wzrost nominalny o 2,3% w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego.


Sprzedaż NIVEA, flagowej marki grupy, wzrosła o 2,7%. Obejmująca marki EUCERIN i AQUAPHOR sekcja Derma zakończyła pierwsze dziewięć miesięcy roku ze wzrostem o 6,3%. Największą zwyżkę - 46,7% wzrostu osiągnęła marka La Prairie.


- Obiecaliśmy rentowny wzrost i dotrzymaliśmy słowa. Pokaźny rozwój sprzedaży, który znacznie przewyższył dane rynkowe a także dalsze zwiększanie udziału w rynku umożliwiły nam osiąganie dobrych wyników w pierwszych dziewięciu miesiącach 2018r. Dzięki naszej konsekwentnej strategii biznesowej osiągamy międzynarodowe sukcesy - powiedział F. Heidenreich, CEO Beiersdorf AG.


Pokazują to wyniki. W Europie wzrost wyniósł 4,7%. Jednocześnie sprzedaż nominalna osiągnęła poziom 2,253 mld euro rosnąc z poziomu 2,185 mld euro o 3,1% w porównaniu z rokiem ubiegłym.


We wschodniej części kontynentu sprzedaż wrosła nominalnie o 4,9%, w zachodniej 4,6 %. W ujęciu globalnym najwyższe, wynoszące 9,8% wzrosty objęły region Afryki, Azji i Australii. W ujęciu nominalnym sprzedaż zwyżkowała tu o 3,7% do poziomu 1,388 mld euro w stosunku do roku ubiegłego i wyniku 1,338 mld. Progres wyników objął również Amerykę Północną. Wyniósł on 8,1%. W Ameryce Łacińskiej całkowita sprzedaż spadła. W stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego wynik był niższy o 2,6 %. Obydwa kontynenty zanotowały również spadki sprzedaż nominalnej wynoszące 7,2% w stosunku do roku 2017. Przychody zmniejszyły się z 813 do 754 mln euro. Wpłynęły na to wahania kursów walut a więc wskaźnik czysto makroekonomiczny.


Pomimo tego perspektywy sprzedaży grupy Beiersdorf na cały rok 2018 prezentują się optymistycznie. Spodziewany jest wzrost sprzedaży o około 5% przy skonsolidowanej marży EBIT z działalności operacyjnej na poziomie z ubiegłego roku.


Źródło: Beiersdorf

05.11.2018


Tagi: wyniki finansowe