QBusiness.plReNews.plKontakt Spotkania biznesowe Polityka cookies Partnerzy Newsletter Reklama O nas
QBusiness.pl
SPOTKANIA BIZNESOWE
Szukaj 

O NAS

OFERTA

NEWSLETTER

SPOTKANIA

KONTAKT

Partnerzy:
Wrocław
BCC
WCL DFG
DIG
Dolnośląska
Izba
Gospodarcza
stowarzyszenie
Stowarzyszenie
Przewoźników
Drogowych
Ślęza MRN

Murapol sponsorem strategicznym Widzewa Łódź

wykres

Zdjęcie: Wiktor Komorowski, Źródło: Widzew.com


15 czerwca 2018 roku została podpisana umowa sponsoringowa pomiędzy spółkami Murapol S.A. a Widzew Łódź S.A., zgodnie z którą Grupa Murapol będzie sponsorem strategicznym łódzkiego klubu przez najbliższe trzy sezony piłkarskie. Lider polskiego rynku mieszkaniowego, w zamian za zaangażowanie finansowe w Widzew Łódź, otrzyma określony pakiet świadczeń marketingowych.


- Ponad roczna współpraca z klubem sportowym Widzew Łódź z naszej strony nie była przypadkowa, i jak to wielokrotnie już komunikowaliśmy, podtrzymujemy chęć jej kontynuowania na zasadzie współpracy sponsoringowej. Zaangażowanie właścicielskie, przy obecnych planach Grupy nie było możliwe, niemniej zgodnie z wcześniejszymi deklaracjami, nadal chcemy wspierać finansowo drużynę w powrocie do dawnej świetności. W związku z powyższym będziemy współpracować sponsoringowo z klubem, niezależnie od poziomu rozgrywek, w których łódzka drużyna będzie uczestniczyła, o czym świadczy choćby fakt, że podpisaliśmy umowę przed ostatnim meczem zamykającym ten sezon piłkarski. Zaznaczę, że chcąc nieco zmobilizować piłkarzy do osiągania wyników na miarę ich możliwości, nasze wsparcie będzie tym wyższe, im wyższy poziom rozgrywek, w których będą grali– mówi Nikodem Iskra, prezes zarządu Murapol S.A. – Dalsza współpraca z klubem nie byłaby możliwa gdyby nie towarzyszyły jej dobre relacje obecnego Zarządu z jego władzami, które cechuje wspólny cel, jakim są jak najlepsze wyniki Widzewa – dodaje Nikodem Iskra.


Grupa Murapol współpracuje sponsoringowo z Widzewem Łódź od marca 2017 roku. W tym czasie wspierała klub nie tylko finansowo, ale także, w oparciu o podpisaną w czerwcu ub.r. umowę inwestycyjną, także fachową wiedzą i doświadczeniem przedstawicieli Grupy zasiadających w jego organach statutowych.


- Jako klub doceniamy podjętą decyzję i pozostanie z Widzewem, mimo wygaśnięcia umowy inwestycyjnej. Takie wsparcie pozwoli na stabilne planowanie kolejnego sezonu. Niezmienny zostaje cel, którym kierują się strony, czyli jak najszybszy powrót do piłkarskiej elity i dalszy, dynamiczny rozwój drużyny, która nawiąże do tradycji. Życzymy Murapolowi udanego debiutu giełdowego i jak najlepszych wyników naszego sponsora. – mówi Przemysław Klementowski, prezes zarządu Widzew Łódź S.A.


Wsparcie finansowe Widzewa Łódź wpisuje się w politykę społecznej odpowiedzialności biznesu Grupy Murapol, która od lat sponsoruje zarówno sport profesjonalny, jak i inicjatywy propagujące aktywności sportowe wśród dzieci i młodzieży. W latach 2011-2017 Grupa była głównym sponsorem bielskiego klubu piłkarskiego TS Podbeskidzie. Od 2016 roku Murapol jest głównym sponsorem trzech polskich reprezentacji seniorskich w rugby, w tym kadry kobiet, i wspiera popularyzację tego niezwykle widowiskowego sportu w Polsce. Grupa angażuje się również w promowanie aktywności sportowych, m.in. brała udział w budowie 12 górskich tras rowerowych na Koziej Górze i Szyndzielni w ramach kompleksu Enduro Trails w Bielsku-Białej, który dzisiaj jest jedną z największych sportowych atrakcji turystycznych w regionie. Drugi rok z rzędu współfinansuje stacje wypożyczalni rowerów City by Bike w Katowicach. Grupa Murapol od wielu lat jest sponsorem głównym oraz partnerem strategicznym Akademii Piłkarskiej 21 im. Henryka Reymana, szkółki szlifującej piłkarskie talenty wśród najmłodszych. Wspólnie z Akademią rokrocznie począwszy od 2010 r. organizuje międzynarodowy turniej piłki nożnej dla najzdolniejszych piłkarzy z juniorskich klubów sportowych.


Historycznie Grupa Murapol była sponsorem polskiej reprezentacji kobiet w pierwszym międzynarodowym rajdzie kobiet – Yekaterina w 2011 roku, wspierała finansowo KS Polonia Warszawa, na stadionie GKS Stoczniowiec dofinansowała turniej sportowy dla dzieci z trudnych rodzin. Ponadto wspierała finansowo treningi koszykarki, należącej do klubu AZS Inea Poznań, zawodniczki drużyny występującej w Ekstraklasie.


Źródło: Murapol S.A.

15.06.2018


Tagi: sponsor strategiczny, klub Widzew Łódź