Werner Puchert
Deloitte Digital w Polsce wzmocnił Werner Puchert, który dołączył do zespołu jako szef działu Experience Design. Werner ma 14-letnie doświadczenie w branży digital. Do Warszawy przechodzi z Deloitte Digital South Africa. Wcześniej pracował m.in. w agencji TBWA Johannesburg (RPA) jako Digital Strategy Director.
Werner Puchert dołącza do polskiego oddziału Deloitte Digital prosto z Deloitte Digital South Africa (z biurem w Cape Town w Republice Południowej Afryki). Wzmacniają się tym samym kompetencje Deloitte Digital w Polsce w takich obszarach jak: Service Design, User Experience i Digital Strategy. Ponadto Werner będzie wspierał zespół w opracowywaniu marketingowych strategii digital dla klientów agencji.
W Deloitte Digital South Africa Werner Puchert był częścią zespołu odpowiedzialnego m.in. za rozwiązania mobilne oraz user experience. Dodatkowo, był zaangażowany w pozyskiwanie nowych klientów dla agencji oraz zarządzał jej zespołem kreatywnym. Wcześniej zajmował stanowisko Director of Digital Strategy w agencji TBWA\TEQUILA Johannesburg. Wśród klientów, dla których pracował Werner znaleźli się m.in. Standard Bank (jeden z czterech największych banków w RPA), McDonald's, Adidas, Visa, Nissan, Gumtree, Total czy Telkom (operator przewodowej i bezprzewodowej telekomunikacji działający w 38 krajach na kontynencie afrykańskim).
Źródło: Deloitte Digital
21.04.2016
Tagi: Werner Puchert, szef działu Experience Design