QBusiness.plReNews.plKontakt Spotkania biznesowe Polityka cookies Polityka prywatności Newsletter Reklama O nas
QBusiness.pl
konferencja
Szukaj 

Culture of e-commerce za nami

19 marca we Wrocławiu miała miejsce trzecia edycja projektu „Culture of”, zorganizowana przez klaster Creativro. Tym razem tematem wiodącym był handel internetowy.



W tegorocznej odsłonie imprezy nowością były warsztaty poprzedzające część konferencyjną, a poprowadzone przez przedstawicieli grupy Unity oraz firm Janmedia i GetSix/Taxa Group. To właśnie na nich uczestnicy mogli zgłębiać techniki projektowania responsywnych sklepów internetowych, a także poznawać zasady opodatkowania usług elektronicznych w świetle dyrektywy UE lub uczyć się definiowania strategii e-commerce.


W części konferencyjnej swoje prelekcje mieli przedstawiciele m.in. takich firm, jak: Netia, Manubia czy Janmedia. Konfrontacja z wiedzą i doświadczeniem ekspertów pomogła uczestnikom w znalezieniu odpowiedzi na podstawowe pytania: Czy rozwiązania z zakresu e-commerce są odpowiednie właśnie dla ich biznesu i, co robić, by sklep internetowy przynosił rzeczywiste zyski? Wśród poruszanych kwestii, sporo uwagi skupiła tematyka algorytmów Google wpływających na pozycjonowanie sklepów, a także roli mediów społecznościowych i wideo marketingu w działalności internetowej. Nie zabrakło też praktycznych przykładów e-commerce oraz pułapek, które czekają na nierozważnych użytkowników. Omówionych zostało także kilka nowatorskich rozwiązań, kształtujących doświadczenie klienta (np. aplikacje umożliwiające śledzenie bagażu czy też informujące o prawdopodobieństwie spóźnienia się na samolot i oferujące przebukowanie biletu).


Partnerami strategicznymi wydarzenia byli IBM, PKO Bank Polski oraz Grupa Unity.


- Głównym celem spotkań z cyklu „Culture of…” jest zintegrowanie przedsiębiorców oraz przekazanie im wiedzy niezbędnej do rozwijania swojego biznesu. Informacje dotyczące praktycznych rozwiązań w dziedzinie najnowszych technologii są bardzo ważne zarówno dla firm o charakterze start up’owym, jak i tych większych, istniejących już od jakiegoś czasu na rynku. Swoimi działaniami pragniemy przyczynić się do podniesienia ogólnego potencjału technicznego m.in. na rynku lokalnym. – mówi Marcello Murgia, koordynator Creativro z ramienia Agencji Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej i organizator spotkań z cyklu „Culture of…”.


Źródło: ARAW

28.03.2014


Tagi: Creativro - Culture of


BIURA DO WYNAJĘCIA WE WROCŁAWIU

giełda

Firma Polmer Sp. z o.o. oferuje pomieszczenia biurowe wraz z salą konferencyjną...

KINNARPS - MEBLE

giełda

Mondi Polska to dynamiczna firma rekrutacyjna, która stawia na budowanie...

BIURA DO WYNAJĘCIA W CENTRUM WROCŁAWIA

giełda

West Forum przy ul. Strzegomskiej to kompleks dwóch budynków o łącznej powierzchni biurowej...

NIERUCHOMOŚCI KOMERCYJNE - AGENCJA DORADCZA

giełda

Corees Polska o agencja specjalizująca się w obsłudze rynku nieruchomości komercyjnych. W spektrum...

WROCŁAWSKIE PARKI BIZNESU

foto

Wrocławski Park Biznesu przy ul. Bierutowskiej uzyskał unikalny kompleks technologiczny...

MAGAZYNY, BIURA, GRUNTY - FIRMA DORADCZA

foto

Zakończyło się głosowanie internautów czternastej edycji Plebiscytu Polska Architektura XXL. Publiczność wybrała...

WROCŁAWSKIE CENTRUM LOGISTYCZNE

Wrocławskie Centrum Logistyczne oferuje do wynajęcia powierzchnie magazynowe...


Wrocławskie Centrum Logistyczne wynajmie powierzchnię w biurowcu...

BIK PARK WROCŁAW I

foto

BIK rozpoczęło II etap budowy parku logistycznego BIK Park Wrocław. Inwestycja...

WROCŁAW - BIURA ELASTYCZNE

foto

Biura all inclusive CitySpace, które możesz wynająć od ręki...