QBusiness.plReNews.plKontakt Spotkania biznesowe Polityka cookies Partnerzy Newsletter Reklama O nas
QBusiness.pl
SPOTKANIA BIZNESOWE
Szukaj 

Jak chronić autentyczność w erze technologii cyfrowych?

wykres


Coraz większe uzależnienie od technologii cyfrowych stwarza potrzebę tworzenia związków między markami a klientami, pracownikami i partnerami. To okazja, aby budować lojalność interesariuszy, zwiększać ich zaangażowanie i napędzać rozwój marki.


W raporcie Global Marketing Trends 2020 Deloitte pokazuje, w jaki sposób marki powinny poruszać się w coraz bardziej zdigitalizowanym środowisku gospodarczym i społecznym by móc zachować – albo nawet podkreślić – swój „ludzki” aspekt. W raporcie przedstawione jest i omówiono siedem trendów: celowość, doświadczenie w kontaktach międzyludzkich, fuzję, zaufanie, zaangażowanie, talent i zwinność.


- Poznanie oczekiwań konsumentów, dotyczących interakcji z markami, oraz dzielenie się aktualnymi spostrzeżeniami i wynikami badań z naszymi klientami, aby umożliwić im kształtowanie doświadczenia klientów i pracowników z myślą o człowieku, uznaliśmy za swoją misję. W raporcie „Global Marketing Trends” znajdują się wskazówki, jak odpowiednio dostosować podejście marketingowe, przyciągnąć wysokiej klasy specjalistów i stymulować wzrost - mówi Jan Kisielewski, Dyrektor w Deloitte Digital.


- Postęp technologiczny wpływa na wszystkich – od kierownictwa po pracowników na „pierwszej linii frontu”. Raport przedstawia sposoby poruszania się w coraz bardziej zdigitalizowanym środowisku gospodarczym i społecznym w sposób, gwarantujący autentyczność marek i kultywowanie ich „ludzkiego” aspektu. Żyjemy w dobie bezprecedensowych innowacji technologicznych, w której tylko jeden czynnik pozostaje taki sam: czynnik ludzki. Stawiając człowieka w centrum uwagi, przedsiębiorstwa będą w stanie dostosować się do postępującej cyfryzacji biznesu, gospodarki i społeczeństwa i będą mogły wywierać pozytywny wpływ na swoje otoczenie – mówi Patrycja Venulet, Dyrektor w Deloitte.


Trendy w marketingu - raport Global Marketing Trends 2020:


Celowość: autentyzm przede wszystkim

Firmy, które kierują się określonym celem, zyskują lojalność interesariuszy, dają im poczucie sensu i tworzą spójny przekaz. Celowość działań wyróżnia markę spośród innych – pozwala łączyć ludzi pomimo sztywnych struktur organizacyjnych, realizować skuteczną strategię zaangażowania i czerpać korzyści z różnorodności.


Doświadczenia w kontaktach międzyludzkich: zaspokajanie ludzkich potrzeb

Brak czynnika ludzkiego w świecie cyfrowych interakcji może powodować poczucie wyobcowania i niespełnienia. Złagodzić je można, koncentrując się na ludzkich doświadczeniach – zaspokajając potrzebę tworzenia związków poprzez sformułowanie wspólnego celu, który zjednoczy klientów, pracowników i partnerów.


Fuzja: nowe połączenia między gałęziami gospodarki

Zasadnicze różnice między branżami zanikają, przez co powstają otwarte ekosystemy biznesowe. W obliczu fuzji przedsiębiorstwa szukają nowych, mniej konwencjonalnych sposobów na obsługę klienta, przewidywanie przełomowych zmian i współpracę z dawną konkurencją.


Zaufanie: bezpieczeństwo w dobie łączności cyfrowej

Klienci, regulatorzy i media oczekują otwartości, szczerości i spójności we wszystkich obszarach działalności przedsiębiorstwa. Potrzebna jest infrastruktura, która jednocześnie chroni to, co jest najważniejsze dla interesariuszy, i wykrywa zagrożenia dla cyberbezpieczeństwa, ochrony danych, zgodności z przepisami i reputacji.


Zaangażowanie: większy udział klientów

Dzięki zintensyfikowanej interakcji z klientami, przedsiębiorstwa zyskują przewagę konkurencyjną, budują lojalność i zwiększają wartość marki w całym cyklu życia produktów i klientów. Wiele czołowych marek angażuje konsumentów w roli ambasadorów, influencerów, rzeczników, współpracowników, a nawet innowatorów.


Talent: najważniejszy atut przedsiębiorstwa

Przedsiębiorstwa, które dostrzegają wagę doświadczeń każdego interesariusza, stawiają człowieka w centrum uwagi. Łącząc i tworząc nowe role, niwelują bariery i podnoszą jakość doświadczenia klientów, pracowników i partnerów.


Zwinność: szybkość reagowania

Zwinność – to koncepcja z dziedziny programowania. Oznacza zarówno pewne ramy działania, jak i stan umysłu. Pozwala tak zmienić wewnętrzne działania organizacji, by umożliwić błyskawiczne tworzenie treści i angażowanie się w dialog między uczestnikami rynku w kluczowych momentach.


Źródło: Deloitte

23.01.2020


Tagi: marketing, firma, trendy, marka


ATAL BUSINESS CENTERS - WROCŁAW

foto

Wrocławski biurowiec Krakowska 35 jest już w ostatniej fazie...

BIK PARK WROCŁAW I

giełda

Najnowsza inwestycja Biura Inwestycji Kapitałowych wchodzi w ostatni etap realizacji...

WROCŁAWSKIE PARKI BIZNESU

giełda

Coraz intensywniejsza rozbudowa miast, potrzeba bezproblemowego...

NIERUCHOMOŚCI - FIRMA DORADCZA

giełda

Na stronie Industrial.pl ­udostępniono pierwszy w Polsce Kalkulator Specjalnych Stref...


giełda

Cushman & Wakefield (NYSE: CWK) jest wiodącą na świecie firmą doradczą świadczącą usługi na rynku nieruchomości...

PLATFORMA ZAKUPOWA - ZOBACZ I SKORZYSTAJ!

giełda

Komfort rodziców, zadowolenie maluchów, a przede wszystkim kształtowanie kultury spożywania rodzinnych...

KINNARPS - MEBLE

giełda

Kinnarps - europejski lider branży meblowej i Collectomate - polski startup technologiczny...

WROCŁAWSKIE CENTRUM LOGISTYCZNE

Wrocławskie Centrum Logistyczne oferuje do wynajęcia powierzchnie magazynowe...


Wrocławskie Centrum Logistyczne wynajmie powierzchnię w biurowcu...

SPOTKANIA BIZNESOWE