QBusiness.plReNews.plKontakt Spotkania biznesowe Polityka cookies Partnerzy Newsletter Reklama O nas
QBusiness.pl
FORD
Szukaj 

Anwim pozyskał 140 mln zł na rozwój sieci stacji paliw MOYA

wykres


Anwim S.A. pozyskał środki na realizację planów rozwoju sieci stacji paliw pod marką MOYA. Pieniądze zapewni Bank Gospodarstwa Krajowego na podstawie podpisanej umowy kredytu. Wysokość nowej linii kredytowej przeznaczonej na inwestycje na najbliższy rok to ok. 140 mln zł.


- Umowa zawarta pomiędzy Anwim S.A. a Bankiem Gospodarstwa Krajowego zapewnia środki na realizację planów rozwoju sieci stacji paliw MOYA. Cieszymy się, że polski bank wspiera rodzime firmy. Dzięki temu, że BGK już po raz trzeci nam zaufał, możemy rosnąć w siłę poprzez budowę i akwizycję zarówno pojedynczych stacji, jak i całych sieci – mówi Rafał Pietrasina, prezes zarządu Anwim S.A. - Według strategii rozwoju spółki, do końca 2023 roku w ramach sieci będzie działało min. 350 stacji paliw rozlokowanych w całej Polsce. Wierzę, że środki, które pozyskaliśmy przyczynią się do jeszcze większej dynamiki rozwoju sieci i mam nadzieję, że uda się zrealizować te ambitne założenia – dodaje Rafał Pietrasina.


- Pomagamy rozwijać się każdej firmie – od start-upów, po największe przedsiębiorstwa. Cieszymy się, że nasze rodzime firmy budują swoją przewagę konkurencyjną. Inwestycje Anwim S.A. w sieć stacji paliw to z jednej strony nowe miejsca pracy, a z drugiej ułatwienie dla kierowców. To ważne aspekty z perspektywy Banku Gospodarstwa Krajowego, którego misją jest wspieranie rozwoju społeczno-gospodarczego kraju - mówi Piotr Pokropek, dyrektor Regionu Mazowieckiego BGK.


MOYA jest szóstą pod względem wielkości siecią stacji paliw w Polsce. Swój dynamiczny rozwój zawdzięcza znajomości rynku paliwowego, umiejętności dostosowania się do potrzeb klienta oraz korzystnym warunkom współpracy z partnerami biznesowymi. Wśród 217 usytuowanych w miastach, przy głównych trasach tranzytowych i drogach lokalnych stacji paliw znajdują się placówki własne o tradycyjnej obsłudze oraz automatyczne i franczyzowe. Wysoka jakość oferowanych paliw, konkurencyjne ceny i obsługa, która zawsze jest chętna do pomocy to najmocniejsze strony każdej ze stacji.


- MOYA to nie tylko sprzedaż paliw. To również koncept gastronomiczny Caffe MOYA, dzięki któremu można zrobić sobie smaczną przerwę w podróży. To również sklepy, które zapewniają niezbędne zaopatrzenie. Dla naszych klientów biznesowych mamy program flotowy MOYA Firma i wachlarz różnych benefitów płynących z korzystania z naszych stacji paliw – podkreśla Monika Ostaszewska, marketing manager Anwim S.A.


Źródło: Anwim S.A.

29.07.2019


Tagi: stacje paliw Moya, rozwój, finansowanie, BGK


SPOTKANIA BIZNESOWE

WROCŁAWSKIE PARKI BIZNESU

foto

W naszym kraju zdecydowanie dominują mikrofirmy. Ich udział w strukturze wszystkich przedsiębiorstw wynosi aż 96%...

NIERUCHOMOŚCI - FIRMA DORADCZA

giełda

Na stronie Industrial.pl ­udostępniono pierwszy w Polsce Kalkulator Specjalnych Stref...


giełda

Cushman & Wakefield (NYSE: CWK) jest wiodącą na świecie firmą doradczą świadczącą usługi na rynku nieruchomości...

PLATFORMA ZAKUPOWA - ZOBACZ I SKORZYSTAJ!

giełda

Komfort rodziców, zadowolenie maluchów, a przede wszystkim kształtowanie kultury spożywania rodzinnych...

KINNARPS - MEBLE

giełda

Nokia postanowiła stworzyć miejsce, w którym mogą spotkać się start-upy, innowatorzy oraz pasjonaci nowych technologii...

WROCŁAWSKIE CENTRUM LOGISTYCZNE

Wrocławskie Centrum Logistyczne oferuje do wynajęcia powierzchnie magazynowe...


Wrocławskie Centrum Logistyczne wynajmie powierzchnię w biurowcu...