QBusiness.plReNews.plKontakt Spotkania biznesowe Polityka cookies Partnerzy Newsletter Reklama O nas
QBusiness.pl
spotkania biznesowe
Szukaj 
Banner

O NAS

OFERTA

NEWSLETTER

SPOTKANIA

KONTAKT


Partnerzy:
Wrocław
BCC
WCL DFG
DIG
Dolnośląska
Izba
Gospodarcza
stowarzyszenie
Stowarzyszenie
Przewoźników
Drogowych
InWroc MRN
Ślęza

Poczta Polska buduje sieć automatów do odbioru paczek

wykres


Nowe automaty Poczty Polskiej do odbioru przesyłek staną wkrótce w placówkach pocztowych i sklepach Biedronka. To kolejny etap rozwoju usługi Odbiór w Punkcie w ramach rosnącego udziału Poczty Polskiej w rynku eCommerce oraz dopasowania oferty do preferencji klientów. Urządzenia do odbioru przesyłek dostarczy spółka SwipBox.


Pierwsze z dwustu planowanych automatów pojawią się w placówkach pocztowych jeszcze przed wakacjami. Pozostałe zostaną oddane do użytku do końca III kwartału br. Najpierw trafią do placówek pocztowych oraz sklepów Biedronka w największych aglomeracjach miejskich, w tym w Warszawie, Łodzi, Krakowie, Katowicach, Wrocławiu, Trójmieście oraz Poznaniu.


– Poczta Polska jest aktywnym uczestnikiem rynku eCommerce, który jest kluczowy dla polskiej gospodarki. Powiększanie naszej sieci jest warunkiem dalszego rozwoju biznesu kurierskiego. Dlatego podjęliśmy decyzję o dołączeniu pocztowych automatów do odbiorów przesyłek do naszej oferty. Konsekwentnie chcemy proponować naszym klientom kolejne miejsca odbioru zakupów internetowych – mówi Przemysław Sypniewski, prezes zarządu Poczty Polskiej.


Rozwój sieci automatów pocztowych do odbioru paczek jest zgodny ze strategią Poczty Polskiej, która zakłada podwojenie przychodów z rynku paczkowego w perspektywie 2023 roku. Obecnie wynoszą one już prawie 1 miliard złotych rocznie.


Lokalizacje automatów pocztowych zostały dobrane z uwzględnieniem preferencji i stylu życia klientów sklepów internetowych oraz platform sprzedażowych. Sieć sklepów Biedronka idealnie wpisuje się w te założenia, jako jedno z najchętniej wybieranych miejsc zakupów spożywczych Polaków.


Nawiązanie współpracy Poczty Polskiej ze SwipBox Polska jest początkiem zmian na polskim rynku usług kurierskich i propozycją alternatywną do obecnie funkcjonujących rozwiązań.


Źródło: Poczta Polska

08.05.2019


Tagi: paczkomaty, SwipBox