QBusiness.plReNews.plKontakt Spotkania biznesowe Polityka cookies Partnerzy Newsletter Reklama O nas
QBusiness.pl
spotkania biznesowe
Szukaj 
Banner

O NAS

OFERTA

NEWSLETTER

SPOTKANIA

KONTAKT


Partnerzy:
Wrocław
BCC
WCL DFG
DIG
Dolnośląska
Izba
Gospodarcza
stowarzyszenie
Stowarzyszenie
Przewoźników
Drogowych
InWroc MRN
Ślęza

Honeywell - globalny dostawca technologii, otwiera centrum obsługi klienta w Katowicach

wykres


Honeywell (spółka notowana na nowojorskiej giełdzie NYSE - kod akcji: HON), globalna spółka technologiczna znajdująca się na liście 100 największych firm rankingu magazynu Fortune (Fortune 100), otwiera swoje Centrum Obsługi Klienta w Katowicach. Nowe centrum zapewni obsługę i wsparcie klientom, będzie świadczyć usługi na rzecz klientów Honeywell w całej Europie. Do końca 2019 roku Honeywell planuje zatrudnić w swoim nowym biurze 100 osób.


Honeywell oferuje oprogramowanie i sprzęt komputerowy, a także usługi obejmujące technologie wykorzystywane w przemyśle lotniczym - zwiększające bezpieczeństwo i efektywność lotu, systemy kontroli i rozwiązania wykorzystywane w obiektach i przemyśle petrochemicznym, technologie inteligentnych budynków wpierające rozwój inteligentnych miast, zaawansowane rozwiązania mające na celu poprawę bezpieczeństwa pracowników, a także innowacyjne systemy automatyki magazynowej.


- Otwarcie Centrum Obsługi Klienta w Katowicach to znaczący krok w rozwoju Honeywell w Polsce. Chcemy być jak najbliżej klientów - zarówno w Polsce jak i w całej Europie, działać lokalnie i jednocześnie spełniać wymogi rynku w zakresie jakości obsługi klienta na najwyższym światowym poziomie - powiedział Ronald Binkofski, Prezydent Honeywell na Europę Środkową i Wschodnią. - Dla osób poszukujących nowych wyzwań zawodowych, Honeywell jest doskonałym pracodawcą, wartym rozważenia. Nasze technologie pomagają firmom na całym świecie działać lepiej, a nasi pracownicy mają szansę na codzienne poznawanie ciekawych branż i innowacji. Cieszymy się, że możemy zaoferować nowe możliwości rozwoju zawodowego w Katowicach i całej Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii, z niecierpliwością oczekujemy na rozpoczęcie działalności w tej dynamicznie rozwijającej się części Polski - dodał Ronald Binkofski.


Nowym centrum pokieruje Szymon Pudlik, który przechodzi do Honeywell po 15 latach pracy w branży IT, gdzie zdobył bogate doświadczenie w kierowaniu zespołami obsługi klienta i centrami usług wspólnych zajmującymi się obsługą klienta. Szymon Pudlik pracował w firmach informatycznych i technologicznych w Niemczech, Republice Południowej Afryki i w Polsce, a ostatnie 10 lat spędził w globalnej korporacji na wysokich stanowiskach kierowniczych.


W swoim nowym centrum w Katowicach, które będzie pełniło funkcję „interfejsu” pomiędzy firmą a jej europejskimi klientami, Honeywell chce zatrudnić specjalistów ds. obsługi i wsparcia klientów, osoby nadzorujące obsługę klientów oraz trenerów zespołów obsługi klienta.


- Honeywell wybrał Katowice, ponieważ mamy wiele zaoferowania. Firmy otwierające w Katowicach swoje nowe centra mają do dyspozycji pulę dostępnych w naszym regionie talentów, co w połączeniu z idealną lokalizacją w sercu rozwijających się rynków Europy, stwarza doskonałe warunki rozwoju - mówi Prezydent Katowic.


Honeywell jest obecny w Polsce oraz w krajach Europy Środkowo-Wschodniej od początku lat 90-tych XX wieku. Obecnie Honeywell zatrudnia w tym regionie ponad 8 tys. pracowników, w takich obszarach jak sprzedaż, wsparcie i obsługa klienta, administracja, funkcje w obrębie łańcucha dostaw, a także rozwoju produktów, produkcji i usług inżynieryjnych.


Źródło: Honeywel

25.02.2019


Tagi: centrum obsługi klienta, Katowice