QBusiness.plReNews.plKontakt Spotkania biznesowe Polityka cookies Partnerzy Newsletter Reklama O nas
QBusiness.pl
FORD
Szukaj 

Toyota po raz 15. najcenniejszą marką motoryzacyjną w rankingu Interbrand

wykres


Toyota zajmuje pierwsze miejsce w rankingu najbardziej wartościowych marek motoryzacyjnych według Interbrand. W rankingu Best Global Brands 2018 firma zajęła 7. miejsce, zyskując w tym zestawieniu w ciągu roku 6%. Wartości marki Toyota wzrosła do 53,4 mld dolarów.


W ocenie marki eksperci Interbrand podkreślili zróżnicowaną gamę modelową Toyoty, jej globalny zasięg oraz skoncentrowanie na samochodach zelektryfikowanych, które Toyota rozwija zgodnie z wizją społeczeństwa niskoemisyjnego. Zdaniem Interbrand marka Toyoty odpowiada na potrzeby i upodobania swoich klientów, jej renoma jest oparta na autentycznych wartościach – ugruntowanych i znajdujących odzwierciedlenie w jej polityce i produktach, oraz spełnia bardzo wysokie oczekiwania swoich klientów. Jest przy tym pozytywnie postrzegana zarówno przez swoich klientów, jak i opinię publiczną.


- Jakość aut Toyoty to efekt bardzo wytężonej, wieloletniej pracy ponad 1000 inżynierów rozlokowanych w centrach jakości marki. Elementy o niewystarczającej jakości technicznej staramy się usuwać nie tylko na etapie produkcji, ale także w już używanych samochodach. Stąd bierze się w naszej marce tak znaczna liczba akcji serwisowych wyprzedzająca wystąpienie ewentualnych problemów technicznych. To zapobieganie wynikające z troski o naszych Klientów połączone z pilnowaniem standardów jakości w salonach i serwisach Toyoty procentuje później wysokimi miejscami w rankingach jakości i wartości. Ale zdajemy sobie sprawę, że tak wysoką pozycję można bardzo łatwo stracić. Dlatego m.in. rodzima Akademia Toyoty, kształcąca kadry sprzedażowe oraz techniczne dla polskiej Toyoty, szkoli w roku około 2500 osób, wydając 500 certyfikatów – powiedział Robert Mularczyk, PR Senior Manager Toyota Motor Poland.


Już kolejny rok z rzędu Toyota należy do pierwszej dziesiątki najcenniejszych marek na świecie, sytuując się w gronie technologicznych potentatów obok Apple, Google, Amazona, Microsoftu czy Samsunga. Wartość marki największego producenta zelektryfikowanych samochodów przewyższa takie marki jak Facebook, Intel czy IBM. Dominującą pozycję Toyoty w branży motoryzacyjnej potwierdzają także inne rankingi wartości marek.


wykres


wykres


Źródło: Toyota

05.10.2018


Tagi: wartościowe marki na świecie, ranking Interbrand


SPOTKANIA BIZNESOWE

WROCŁAWSKIE PARKI BIZNESU

foto

W naszym kraju zdecydowanie dominują mikrofirmy. Ich udział w strukturze wszystkich przedsiębiorstw wynosi aż 96%...

NIERUCHOMOŚCI - FIRMA DORADCZA

giełda

Na stronie Industrial.pl ­udostępniono pierwszy w Polsce Kalkulator Specjalnych Stref...


giełda

Cushman & Wakefield (NYSE: CWK) jest wiodącą na świecie firmą doradczą świadczącą usługi na rynku nieruchomości...

PLATFORMA ZAKUPOWA - ZOBACZ I SKORZYSTAJ!

giełda

Komfort rodziców, zadowolenie maluchów, a przede wszystkim kształtowanie kultury spożywania rodzinnych...

KINNARPS - MEBLE

giełda

Nokia postanowiła stworzyć miejsce, w którym mogą spotkać się start-upy, innowatorzy oraz pasjonaci nowych technologii...

WROCŁAWSKIE CENTRUM LOGISTYCZNE

Wrocławskie Centrum Logistyczne oferuje do wynajęcia powierzchnie magazynowe...


Wrocławskie Centrum Logistyczne wynajmie powierzchnię w biurowcu...

SPOTKANIA BIZNESOWE