QBusiness.plReNews.plKontakt Spotkania biznesowe Polityka cookies Partnerzy Newsletter Reklama O nas
QBusiness.pl
FORD
Szukaj 

Krzysztof Paluch

foto

Do zespołu ekspertów Aforti Collections dołączył w połowie czerwca 2018 roku Krzysztof Paluch, obejmując stanowisko General Managera.


Krzysztof Paluch to specjalista w zakresie procesów i struktur sprzedażowych oraz technik negocjacji. Z branżą finansową związany od początku kariery zawodowej, świadcząc m.in. usługi dla agencji współpracującej z Citi Bankiem.


Wieloletnie doświadczenie managerskie zdobywał w takich firmach, jak min. Forum Sprzedaż czy Patron Service Sp. Z o.o., wchodzący w skład Solid Group, gdzie był odpowiedzialny za rozwój struktur handlowych i operacyjno-logistycznych. Krzysztof Paluch – nowy General Manager Aforti Collections – brał również czynny udział przy wprowadzaniu szwajcarskiej marki Alpine Herbs na rynek apteczny w Polsce. Wcześniej ekspercko wspomagał organizacje szkoleniowe z technik sprzedaży, wiedzy produktowej oraz prowadzenia negocjacji z trudnym klientem.


Krzysztof Paluch jest ekspertem z zakresu analizy procesów grupowych oraz zachowań wynikających z komunikacji. Kompetencje w tej dziedzinie zdobył m.in. podczas studiów, które ukończył w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej.



Źródło: Aforti Collections

18.06.2018


Tagi: Krzysztof Paluch, General Manager


SPOTKANIA BIZNESOWE

WROCŁAWSKIE PARKI BIZNESU

foto

Z przyjemnością informujemy, że nasz najemca, firma Talex S.A. oraz zarządzający...

WROCŁAW - BIURA KLASY A NA SPRZEDAŻ

foto

Na sprzedaż nowoczesne biura klasy A w nowopowstającym biurowcu SQ Business Center...

PLATFORMA ZAKUPOWA - ZOBACZ I SKORZYSTAJ!

giełda

Łączymy sprzedających i kupujących na wspólnej...

SPOTKANIA BIZNESOWE

KINNARPS - MEBLE

foto

Kinnarps Polska uruchamia wyprzedaż mebli biurowych poprzez sklep internetowy...

WROCŁAWSKIE CENTRUM LOGISTYCZNE

Od połowy lipca, WCL oferuje do wynajęcia obiekt magazynowy o pow. 1650 m2 z 12 bramami...


Wrocławskie Centrum Logistyczne wynajmie powierzchnię w biurowcu...