QBusiness.plReNews.plKontakt Spotkania biznesowe Polityka cookies Partnerzy Newsletter Reklama O nas
QBusiness.pl
FORD
Szukaj 

LPP stawia na ekspansję zagraniczną i rozwój sprzedaży internetowej

wykres


Plany biznesowe LPP SA na najbliższe lata zakładają konsekwentną ekspansję na rynkach zagranicznych. Każdego roku firma chce debiutować przynajmniej w jednym nowym kraju, dlatego już w 2018 roku rozpocznie działalność w Izraelu oraz Słowenii. Obok utrzymania dwucyfrowego wzrostu w obszarze tradycyjnych salonów, LPP chce nadal dynamicznie rozwijać segment sprzedaży internetowej.


Jednym z celów LPP jest wzrost powierzchni sklepowej o 10% zarówno w 2017, jak i 2018 roku. Zgodnie z założeniami na koniec przyszłego roku łączna powierzchnia sklepów powinna wynieść 1 114 tysięcy metrów kwadratowych. Nieco mniej niż połowa przypadnie Polsce, a prawie 1/4 dotyczyć będzie innych krajów europejskich. Podobna wartość przypadnie rynkom wschodnim, a niewielki udział będzie związany z rozwojem na Bliskim Wschodzie.


Oprócz rozwoju segmentu sklepów tradycyjnych, drugim filarem wzrostów grupy ma być sprzedaż internetowa. Plany biznesowe LPP zakładają wzrost w tym obszarze o 100% nie tylko w 2017 roku, ale również w roku 2018, kiedy sklepy internetowe mają być dostępne łącznie już na 16 rynkach.


Sprzedaż internetowa zajmuje bardzo istotną pozycję w naszej strategii biznesowej. Dziś mamy 45 sklepów różnych brandów w 9 krajach. W roku 2018 chcemy rozpocząć sprzedaż internetową w 4 kolejnych krajach: Bułgarii, Chorwacji, Serbii i Słowenii. Wierzymy, że nasza rosnąca obecność w tym dynamicznie rozwijającym się segmencie przyniesie nam wiele korzyści. Co roku notujemy 100-procentowy wzrost sprzedaży e-commerce. Internet to dla nas nieskończone morze możliwości jako komplementarny kanał kontaktu z klientem – mówi Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes zarządu i dyrektor finansowy LPP.


Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami w nadchodzącym roku LPP we współpracy z lokalnym partnerem rozpocznie działalność na rynku izraelskim. Wybór modelu franczyzowego był podyktowany specyfiką lokalnego rynku. Ponadto firma chce otworzyć sieć sklepów własnych w Słowenii. Dzięki temu do końca 2018 roku sklepy LPP będą działać w 23 krajach na całym świecie.


Nasze cele są jasne – każdego roku chcemy otwierać nasze sklepy przynajmniej na jednym nowym rynku. Debiuty zagraniczne mają na celu budowę globalnej rozpoznawalności, która jest niezbędna dla dalszego dynamicznego rozwoju naszej firmy – podsumowuje Przemysław Lutkiewicz.



Źródło: LPP SA

22.09.2017


Tagi: sieć handlowa, sklepy


SPOTKANIA BIZNESOWE

WROCŁAWSKIE PARKI BIZNESU

foto

Z przyjemnością informujemy, że nasz najemca, firma Talex S.A. oraz zarządzający...

WROCŁAW - BIURA KLASY A NA SPRZEDAŻ

foto

Na sprzedaż nowoczesne biura klasy A w nowopowstającym biurowcu SQ Business Center...

PLATFORMA ZAKUPOWA - ZOBACZ I SKORZYSTAJ!

giełda

Łączymy sprzedających i kupujących na wspólnej...

KINNARPS - MEBLE

foto

Pod hasłem „OTWARCI NA ZMIANY” (OPEN FOR CHANGE) na tegorocznych targach Orgatec Kinnarps przedstawił...

WROCŁAWSKIE CENTRUM LOGISTYCZNE

Wrocławskie Centrum Logistyczne oferuje do wynajęcia powierzchnie magazynowe...


Wrocławskie Centrum Logistyczne wynajmie powierzchnię w biurowcu...

SPOTKANIA BIZNESOWE