QBusiness.plReNews.plKontakt Spotkania biznesowe Polityka cookies Partnerzy Newsletter Reklama O nas
QBusiness.pl
spotkania biznesowe
Szukaj 

LPP stawia na ekspansję zagraniczną i rozwój sprzedaży internetowej

wykres


Plany biznesowe LPP SA na najbliższe lata zakładają konsekwentną ekspansję na rynkach zagranicznych. Każdego roku firma chce debiutować przynajmniej w jednym nowym kraju, dlatego już w 2018 roku rozpocznie działalność w Izraelu oraz Słowenii. Obok utrzymania dwucyfrowego wzrostu w obszarze tradycyjnych salonów, LPP chce nadal dynamicznie rozwijać segment sprzedaży internetowej.


Jednym z celów LPP jest wzrost powierzchni sklepowej o 10% zarówno w 2017, jak i 2018 roku. Zgodnie z założeniami na koniec przyszłego roku łączna powierzchnia sklepów powinna wynieść 1 114 tysięcy metrów kwadratowych. Nieco mniej niż połowa przypadnie Polsce, a prawie 1/4 dotyczyć będzie innych krajów europejskich. Podobna wartość przypadnie rynkom wschodnim, a niewielki udział będzie związany z rozwojem na Bliskim Wschodzie.


Oprócz rozwoju segmentu sklepów tradycyjnych, drugim filarem wzrostów grupy ma być sprzedaż internetowa. Plany biznesowe LPP zakładają wzrost w tym obszarze o 100% nie tylko w 2017 roku, ale również w roku 2018, kiedy sklepy internetowe mają być dostępne łącznie już na 16 rynkach.


Sprzedaż internetowa zajmuje bardzo istotną pozycję w naszej strategii biznesowej. Dziś mamy 45 sklepów różnych brandów w 9 krajach. W roku 2018 chcemy rozpocząć sprzedaż internetową w 4 kolejnych krajach: Bułgarii, Chorwacji, Serbii i Słowenii. Wierzymy, że nasza rosnąca obecność w tym dynamicznie rozwijającym się segmencie przyniesie nam wiele korzyści. Co roku notujemy 100-procentowy wzrost sprzedaży e-commerce. Internet to dla nas nieskończone morze możliwości jako komplementarny kanał kontaktu z klientem – mówi Przemysław Lutkiewicz, wiceprezes zarządu i dyrektor finansowy LPP.


Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami w nadchodzącym roku LPP we współpracy z lokalnym partnerem rozpocznie działalność na rynku izraelskim. Wybór modelu franczyzowego był podyktowany specyfiką lokalnego rynku. Ponadto firma chce otworzyć sieć sklepów własnych w Słowenii. Dzięki temu do końca 2018 roku sklepy LPP będą działać w 23 krajach na całym świecie.


Nasze cele są jasne – każdego roku chcemy otwierać nasze sklepy przynajmniej na jednym nowym rynku. Debiuty zagraniczne mają na celu budowę globalnej rozpoznawalności, która jest niezbędna dla dalszego dynamicznego rozwoju naszej firmy – podsumowuje Przemysław Lutkiewicz.



Źródło: LPP SA

22.09.2017


Tagi: sieć handlowa, sklepy


DAWG

NOWOCZESNE POWIERZCHNIE PRZEMYSŁOWE

mieszkanie

CTPark Opole oferuje dla inwestorów nowoczesne powierzchnie przemysłowe na terenie strefy ekonomicznej...

PLATFORMA ZAKUPOWA - ZOBACZ I SKORZYSTAJ!

giełda

Łączymy sprzedających i kupujących na wspólnej platformie elektronicznej...

STUDIA PODYPLOMOWE

giełda

MWSLiT to istniejąca od 2001 r., specjalistyczna, niepubliczna...

KUP BIURO! WROCŁAW-KRZYKI

mieszkanie

Na sprzedaż biuro o pow. 136,76 mkw na II p. w nowoczesnym budynku biurowym przy ul. Wałbrzyskiej 6 we Wrocławiu...

SPOTKANIA BIZNESOWE

DO WYNAJĘCIA W ŚRÓDMIEŚCIU WROCŁAWIA

giełda

Do wynajęcia hala z przeznaczeniem na cele produkcyjno-magazynowe przy ul. Góralskiej we Wrocławiu...

KOWR WE WROCŁAWIU - NOWE OFERTY!

KOWR O/Wrocław prezentuje nieruchomości zabytkowe i grunty inwestycyjne, na które...

KINNARPS - MEBLE

foto

Kinnarps przedstawia indeks The Better Effect, który pomoże firmom osiągnąć lepsze...

WROCŁAWSKIE CENTRUM LOGISTYCZNE

Od połowy lipca, WCL oferuje do wynajęcia obiekt magazynowy o pow. 1650 m2 z 12 bramami...


Wrocławskie Centrum Logistyczne wynajmie powierzchnię w biurowcu...