QBusiness.plReNews.plKontakt Spotkania biznesowe Polityka cookies Partnerzy Newsletter Reklama O nas
QBusiness.pl
ford
Szukaj 

Maile i spotkania to najwięksi pożeracze czasu w pracy

wykres


Według badań zrealizowanych na zlecenie Ricoh przez Censuswide, największymi pożeraczami czasu w pracy są duża liczba wiadomości e-mail (41%) i spotkania (37%). Skutecznymi narzędziami, które przyczynią się do poprawy efektywności pracy są natomiast automatyzacja i sztuczna inteligencja.


65% badanych uznało, że wprowadzenie automatyzacji pewnych procesów wpływie pozytywnie na ich efektywność a 52% uznaje, że wdrożenie narzędzi wykorzystujących potencjał sztucznej inteligencji będzie miało pozytywny wpływ na sposób w jaki pracują. 45% respondentów wskazało, że dzięki nim byliby w stanie zaoszczędzić nawet 2 godziny dziennie. Badanie przeprowadzono na próbie 3 600 pracowników z 21 krajów w tym Polski, Niemiec i Francji.


Według 98% badanych nowoczesne narzędzia pomagają im lepiej wykonywać codzienne obowiązki. Głównie ze względu na szybki dostęp do danych (44%), możliwość pracy zdalnej (42%) i konieczność wykonywania mniejszej liczby powtarzalnych zadań (41%). Co więcej, dostęp do nowoczesnych technologii oraz innowacyjne środowisko pracy są ważnym elementem budowania satysfakcji z pracy. Te czynniki obok wysokiej pensji wskazywali Polacy (77%), Niemcy (63%) i Francuzi (53%). Z drugiej strony pracownicy obawiają się, że brak inwestycji w nowoczesne narzędzia ma niekorzystny wpływ na pozycję rynkową ich przedsiębiorstwa. 36% uznaje, że taka sytuacja może doprowadzić do upadku firmy. 46% jest zdania, że konkurenci mają nad nimi technologiczną przewagę.


- Efektywność pracy to kwestia, która zajmuje kluczowe miejsce podczas dyskusji o największych wyzwaniach, którym musi sprostać światowa gospodarka. Zbyt wiele z naszego dnia pracy poświęcamy na zadania i procesy, które można zautomatyzować i uprościć. Nowoczesne technologie umożliwiają odzyskanie tego czasu i pozwalają pracownikom skoncentrować się na ważnych działaniach – powiedział Javier Diez-Aguirre, Vice President Corporate Marketing w Ricoh Europe. - Osoby odpowiedzialne za podejmowanie decyzji w firmach przy kwestiach związanych z wdrożeniami nowych narzędzi muszą przyjąć szerszą perspektywę. Brak inwestycji może w przyszłości okazać się bardzo kosztowny – dodał.


Źródło: Ricoh Europe

05.09.2017


Tagi: czas pracy, spotkania, emaile


DAWG

NOWOCZESNE POWIERZCHNIE PRZEMYSŁOWE

mieszkanie

CTPark Opole oferuje dla inwestorów nowoczesne powierzchnie przemysłowe na terenie strefy ekonomicznej...

PLATFORMA ZAKUPOWA - ZOBACZ I SKORZYSTAJ!

giełda

Łączymy sprzedających i kupujących na wspólnej platformie elektronicznej...

STUDIA PODYPLOMOWE

giełda

MWSLiT to istniejąca od 2001 r., specjalistyczna, niepubliczna...

KUP BIURO! WROCŁAW-KRZYKI

mieszkanie

Na sprzedaż biuro o pow. 136,76 mkw na II p. w nowoczesnym budynku biurowym przy ul. Wałbrzyskiej 6 we Wrocławiu...

SPOTKANIA BIZNESOWE

DO WYNAJĘCIA W ŚRÓDMIEŚCIU WROCŁAWIA

giełda

Do wynajęcia hala z przeznaczeniem na cele produkcyjno-magazynowe przy ul. Góralskiej we Wrocławiu...

KOWR WE WROCŁAWIU - NOWE OFERTY!

KOWR O/Wrocław prezentuje nieruchomości zabytkowe i grunty inwestycyjne, na które...

KINNARPS - MEBLE

foto

Seria Space marki Kinnarps zaprojektowana przez Stefana Brodbecka (Brodbeck Design)...

WROCŁAWSKIE CENTRUM LOGISTYCZNE

Od połowy lipca, WCL oferuje do wynajęcia obiekt magazynowy o pow. 1650 m2 z 12 bramami...


Wrocławskie Centrum Logistyczne wynajmie powierzchnię w biurowcu...